Aceasta categorie se adreseaza hotelurilor de 5 stele, afiliate unui lant international, care ofera oaspetilor servicii si facilitati la un nivel de calitate ridicat si au avut performante deosebite in 2023.
Aceasta categorie se adreseaza hotelurilor de 5 stele, neafiliate unui lant international, care ofera oaspetilor servicii si facilitati la un nivel de calitate ridicat si au avut performante deosebite in 2023.
Aceasta categorie se adreseaza hotelurilor de 4 stele, afiliate unui lant international, care ofera oaspetilor servicii si facilitati la un nivel de calitate ridicat si au avut performante deosebite in 2023.
Aceasta categorie se adreseaza hotelurilor de 4 stele, neafiliate unui lant international, care ofera oaspetilor servicii si facilitati la un nivel de calitate ridicat si au avut performante deosebite in 2023.
Aceasta categorie este dedicata recunoasterii excelentei hotelurilor de tip boutique (luxury), care se diferentiaza prin arhitectura si design, atat in exterior cat si in ceea ce priveste camerele, prin autenticitatea conceptului, facilitati, locatie, servicii de calitate si experienta personalizata pentru clienti.
Categoria se adreseaza hotelurilor de 3 stele, care au atras atentia oaspetilor prin profesionalism, calitatea serviciilor si facilitatile oferite.
Aceasta categorie se adreseaza acelor hoteluri care pun accent pe protejarea mediului, oferind totodata o experienta de neuitat oaspetilor. Hotelurile din aceasta categorie se remarca prin activitatile prietenoase cu natura: au implementat intern programe green sau eco-friendly, constructia proprietatii este certificata eco, folosesc surse de energie solara, au produse si alimente provenite din ferme si gradini proprii, etc.
Aceasta categorie se adreseaza hotelurilor de 4 si 5 stele din categoria turismului de agrement, care se remarca prin servicii exceptionale si care pun accent pe experientele recreative, oferind o gama larga de activitati pentru relaxare si recreere.
Categorie deschisa hotelurilor din domeniul turismului balnear. Vor fi premiate hotelurile care ofera servicii de calitate si detin centre pentru tratament medical noi sau modernizate, zone SPA & wellness bine dotate si personal medical calificat.
La aceasta categorie sunt premiate acele unitati de cazare tip complex turistic (vile sau casute), clasificate la 4 si 5 stele, care ofera o experienta memorabila oaspetilor prin serviciile si facilitatile diverse si de inalta calitate.
Categorie deschisa conacelor sau castelelor (cladiri istorice) care ofera cazare si care se remarca prin pastrarea arhitecturii originale, prin design si concept si care ofera o experienta de poveste oaspetilor prin autenticitatea lor.
Categorie deschisa pensiunilor care pun accent pe stilul traditional si il promoveaza zi de zi prin turism. Nominalizatii in aceasta categorie ofera oaspetilor o experienta de neuitat, scot in evidenta traditiile si le fac cunoscute prin design, obiceiuri sau gastronomie.
Aceasta categorie se adreseaza acelor pensiuni care se remarca prin design, concept si arhitectura moderna, dar si servicii de inalta calitate.
Categorie deschisa SPA-urilor hoteliere care se remarca prin design si concept, dar si prin varietatea si calitatea serviciilor oferite - tratamente si masaje.
Categorie deschisa acelor crame care organizeaza tururi si care ofera si cazare pe domeniile viticole, avand in portofoliul de servicii si degustari de vinuri si experiente culinare deosebite.
Aceasta categorie premiaza acele restaurante ale hotelurilor care pun accent pe experientele culinare ale oaspetilor si care ofera meniuri variante.
Categoria se adreseaza hotelurilor noi, inaugurate in perioada mai 2023 – martie 2024, si care au avut un impact deosebit in piata serviciilor turistice.
Categorie deschisa hotelurilor deja existente pe piata inainte de 2024 si care in ultimul an au facut investitii majore in renovare si amenajare.
Categoria isi propune sa premieze cele mai mari tranzactii in domeniul hotelier realizate in ultimele 12 luni (mai 2023 – martie 2024).
La aceasta categorie sunt premiate hotelurile care au reusit in ultimul an sa se adapteze in timp real la mediul online si sa se foloseasca de toate instrumentele digitale pentru a oferi cele mai bune conditii clientiilor lor.
Categoria vizeaza sa premieze cel mai inovator concept de design (interior si exterior) al unui hotel dintre cele inaugurate in perioada mai 2023 – martie 2024.
Categoria isi propune sa scoata in evidenta si sa premieze intiativele sau programele care au sustinut relansarea turismul intern (atat in orase cat si pe litoral sau in turismul montan) in ultimele 12 luni (mai 2023 – martie 2024).
Aceasta categorie isi propune sa scoata in evidenta si sa premieze intiativele sau programele locale care au contribuit la relansarea si promovarea turismului in afara granitelor Romaniei.
In cadrul acestei categorii vor fi premiate acele initiative din domeniul digital, platforme sau site-uri care au incurajat turistii sa incerce experiente unice in Romania.
Aceasta categorie isi propune sa scoata in evidenta si sa premieze programele dezvoltate de tour-operatori locali care au contribuit la relansarea si promovarea turismului in Romania pentru turistii straini.
Categorie deschisa celor care au vazut potentialul diverselor zone din Romania si au investit in ultimele 12 luni in locatii sau alte afaceri in domeniul turismului care au contribuit la pastrarea specificului local, oferirea de experiente unice sau dezvoltarea ospitalitatii in general. La aceasta categorie nu se incadreaza investitiile in hoteluri.
Categoria ofera recunoastere muncii si eforturilor depuse de cei mai buni General Manageri de hotel care in ultimele luni au avut un rol major in performantele deosebite ale hotelului.
In cadrul acestei categorii sunt premiati acei angajati care in ultimul an s-au remarcat prin initiativa si profesionalism in hotelul unde lucreaza si au avut performante deosebite.
Aceasta categorie ofera recunoastere echipelor care s-au mobilizat si au oferit sprijin hotelului din care fac parte, dar si care s-au evidentiat prin profesionalism si calitatea deosebita a serviciilor si grija fata de oaspeti.
Categoria ofera recunoastere bucatarilor sefi care s-au adaptat noilor cerinte ale clientilor, demonstrand flexibilitate si inovatie.
Categoria premiaza si ofera recunoastere acelor manageri din agentiile de turism care s-au remarcat prin dedicare, profesionalism si initiativa.
Categoria premiaza si ofera recunoastere tinerilor antreprenori aflati la inceput de drum, care s-au remarcat prin munca si eforturi, dar si prin proiectele pe care le-au demarat in domeniul turismului si dorinta de a schimba lucrurile in bine.
Categoria premiaza cea mai buna initiativa CSR a unui hotel sau agentie de turism in domeniile sanatate, educatie, mediu, precum si cele ce au in vedere dezvoltarea comunitatii locale.